Vrácení a reklamace zboží

Vrácení zboží

Zakoupené zboží nám můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Pokud nám důvod napíšete, pomůžete nám tím v dalším zkvalitnění našich služeb.

Postup vratky:

  1. Oznamte nám předmětnou reklamaci na na emailovou adresu: horizontrading@email.cz. Obratem vám odešleme číslo pro navrácení nebo reklamaci / např.: 2024xxxx.. / , které slouží pro snadnou a potvrzenou komunikaci. Tímto číslem viditelně označte balík a osobně nebo poštou dopravte na adresu provozovny: Horizon Trading Prague s.r.o., Ďáblická 902/2j, 182 00 Praha 8 - Ďáblice. 
  2. Zboží, prosím, pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo a do balíku nezapomeňte přiložit fakturu a vyplněný "vratkový" formulář (viz bod 1)

 

Balík odešlete na adresu:

          Horizon Trading Prague s.r.o., Ďáblická 902/2j, 182 00 Praha 8 - Ďáblice. 

 

  1. Jakmile nám zboží dorazí, obratem zařídíme odeslání peněz zpět na váš účet

Vaše spokojenost je pro nás důležitá, proto peníze nijak nezadržujeme po celou dobu zákonné lhůty a odesíláme na vámi zadaný účet v co nejkratším čase po doručení zboží k nám.

Reklamace zboží

Ačkoli vždy klademe maximální důraz na kvalitu našeho zboží, může se samozřejmě v ojedinělých případech vyskytnout výrobní vada nebo jiný nedostatek.

Pokud na zboží objevíte jakýkoli nedostatek (např. zboží neodpovídá popisu na eshopu, nebo je poškozeno), neváhejte nás kontaktovat s reklamací. Na zboží se vztahuje zákonná 2-letá záruka.

Postup reklamace:

  1. Jako první krok nám prosím zašlete email na emailovou adresu: horizontrading@email.cz, kde uvedete název výrobku, číslo objednávky a popis závady. Reklamaci dokážeme vyřídit výrazně rychleji, když nám zašlete fotografii a podrobný popis závady. Často jsme schopni celou reklamaci vyřídit jen na základě fotografie a popisu, jelikož se v mnoha případech jedná pouze o chybu obsluhy.
  2. Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku, zašleme vám formulář k reklamaci, který nám zašlete vyplněný s reklamovaným zbožím.
  3. Opravu se snažíme vždy vyřídit v co nejkratším čase. Pokud není zboží možné opravit, domluvíme se na výměně zboží nebo vrácení přiměřené kupní ceny.

Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.

Zboží zpět nezasílejte na dobírku a bez přiděleného číselného označení. Taková zásilka nebude převzata. Odesílateli bude vrácena zpět, jako nevyžádaná pošta nebo v případě převzetí uložena. Poplatky za skladné budou hrazeny odesílatelem ve výši: 50.-Kč / 1 den.

 

Na internetových stránkách, v nabídkových listech, inzerátech, popisech a jiných propagačních materiálech si prodávající t.j. spol. Horizon Trading Prague s.r.o. vyhrazuje právo na technické změny, omyly, popř. chyby bez předešlého upozornění. Některé fotografie, vyobrazení, názvy, loga a barvy zboží mohou mít pouze ilustrativní charakter.

 Změny reklamačního řádu vyhrazeny. Nevyžádanou poštu nepřebíráme.

 

 

Formulář pro REKLAMACI

Reklamační protokol                                       

 

Adresát:

Horizon Trading Prague s.r.o.

IČO: 29021367


Se sídlem: Ďáblická 902/2j , 182 00 Praha 8 - Ďáblice

Datum 

 

.......................................................................................................................................................................................................................

Číslo faktury - účtu

 

.......................................................................................................................................................................................................................

Datum nákupu zboží 

 

.......................................................................................................................................................................................................................

Jméno a příjmení 

 

.......................................................................................................................................................................................................................

Adresa 

 

.......................................................................................................................................................................................................................

Název zboží 

 

.......................................................................................................................................................................................................................
             

Výrobní číslo

 

.......................................................................................................................................................................................................................

Kontaktní telefon 

 

.......................................................................................................................................................................................................................

Kontaktní email 

 

.......................................................................................................................................................................................................................

Popis reklamované závady 

 

 

 

.......................................................................................................................................................................................................................
   
Prohlášení 

SOUHLASÍM   

Prohlašuji, že závadu na výrobku jsem nezpůsobil neodborným zásahem nebo vlastní neopatrností. Jsem si vědom povinnosti uhradit škodu, bude-li prokázána neoprávněnost reklamace. Reklamovanou věc(viz. NÁZEV ZBOŽÍ) jsem řádně vyčistil, zbavil nečistot a vhodně zabalil tak, aby nedošlo k žádnému dalšímu poškození.

 

Podpis a datum: .....................................................................................................................................